Partiniarii

Stituzione – Urganisimi di Ricerca

Mediterranean Shark Research Group hè statu creatu in u 2000 affinch’è di prumove una reta d’infurmazione trà l’ittiulogisti diversi chì studianu i squali di u Mediterraniu. Per via di l’urientazione di stu gruppu, i so membri campanu guasgi tutti in i paesi ingiru à u bacinu mediterraneu.

U Centru di Biulugia è di Eculugia Trupicale è Mediterranea hè un laburatoriu chì accoglie l’unità di ricerca l’USR3278 annantu à u campus di l’Università di Perpignan (Pyrénées-Orientales). Ligatu à a Scola Pratica di i Studii Alti, hè attivu in core à e rete “eculugia è ambiente” è “scienze di l’universu” di u C.N.R.S. Una cunvenzione partinariale regisce e nostre rilazione cuntrattuale annantu à u Verdulu.

Cortè Stella MareA piattaforma Stella Mare di l’Università di Corti è u C.N.R.S. (UMS 3514) divarianu da quì à pocu cucretizà a so cullaburazione incù a nostra struttura firmendu una cunvenzione quadru incù specificità partinariale ingiru à u zooplantonu.

A.I.L.E.R.O.N.S hè un associu di legge 1901 à vucazione scientifica criata di maghju di u 2006 in Montpellier (Hérault, Francia). Da l’azzione cullettiva di scientifichi benevulenti è vuluntarii d’urizonti diversi è incù l’aiutu di quelli utilizeghjanu u mare, i so ughjettivi sò u studiu è a cunservazione di i squali è di e raze in Francia, in Europa è in u mondu sanu.

L’Associu pà u Studiu è a Cunservazione di i Selaziani, sott’à u regime di legge 1901, hè stata criata in Brest di lugliu di u 1997 pà sviluppà attività messe in anda da un gruppu di studianti in biulugia marina di l’Università di Brest chì s’intaressanu à a cagnaccia. U campu di studiu s’hè allarghitu dopu à l’inseme di i squali è di e raze (i selaziani, chjamati oghje Elasmobranchi).

European Elasmobranch Association hè una federazione d’urganizazione criata in u 1996 da cuurdinà l’attività d’urganizazione naziunale chì si cunsacranu à u studiu, a gestione o a cunservazione di i cundriattiani (squali, raze, chimeri).

L’associu Regard du Vivant hè stata criata in u 2001, in a facultà di scienze di Montpellier. U so scopu prima era di rializà surtite naturaliste pà i studienti. Dapoi, e cumpetenze di Regard du Vivant si sò allarghite. Rispondanu avà à l’attese di un publicu più largu, à sculari cum’è à quelle di prufissiunali di l’ambiente.

In corsu di prefigurazione, avviatu da l’Uffiziu di l’Ambiente di a Corsica, capiprughjettu, u Parc Marinu Internaziunale Corsu-Sardu, chjappa a Riserva Naturale di e Bocche di Bunifaziu, a riserva naturale di e Tre Padule di Suartone, i tarreni di u Cunservatoriu di u Litturale è u Parcu Naziunale di l’arcipelagu di a Maddalena.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Mondu di a pesca

Bastia Offshore Fishing Club hà cum’è vucazione a difesa, l’iniziazione è u perfeziunamentu di a pesca di passatempu in battellu. U so scopu hè di prumove una pesca respunsevule, intelligente, rispittuosa di l’ambiu marinu; una pesca in mare di più ludica, ricreattiva, cù u piacè di a pesca mittendu in risaltu e cundizione necessarie da priservà a diversità di a risorza piscareccia.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Mondu di a nutera sott’acqua

Flabelline HdefFlabelline Plongée, in u portu di Toga (bastia) si mostra attentiva assà à l’ambiente, à a fauna è à a flora sottumarina. Stu club hè u nostru puntu di racolta di  l’ovi di raze  è di pesciu ghjattu  pà u microrughjone.  Flabelline Plongée, cun a quale semu ligati da una cunvenzione-quadru, participeghja ancu à u signalamentu di e cagnacie è di i diavuli di mare sicondu à un prutocolu d’azzione definitu.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Ci portanu u so sustegnu

DREAL Corse  office_environnement_corse

U nostru associu adderisce à a  Charte des Loisirs Nautiques en Corse

Ci aiutanu, ci anu aiutatu

Pà u grafisimu di i ducumenti di mediazione; pè a vinuta di François SARANO (22 di marzu di u 2014) :

RL Solution

Radisson

Casino

Megazone LG Ajaccio

Atlantys

Air Corsica

Speedy

Gout du jour

Annunci