Ligami scelti

Siti Corsi

  • L’associu CARI pà u studiu di i cetacei in cariCorsica : identificazione di l’individui, cunniscenze più bone di e so mosse migratorie, di u so modu di campà, di e so rilazione incù l’ecosistema.

 

  • Associu Corsica Mare Osservazione chì cuncerna a priservazione di i cetacei di Corsica, incù un puntu fucale in u golfu d’Aiacciu.

 

  • Associu I Sbuleca Mare, impegnata in a priservazione di l’equilibrii marini di e coste corse. Prutegge, educà, sensibilizà sò l’acchisi d’azzione di i sbuleca mare.

 

  • Vidite una cuppulata, in mare o annantu à a piaghja, ne truvate una ferita o morta. Cuntattate subitu u Réseau d’Alerte des Tortues marines en Corse. Réseau d'Alerte des Tortues marines en CorseS’è vo vidite una cupulata ferita o annantu à a rena pudete cuntattà u CROSS-MED Corse à u 04.95.20.13.63 o i spenghjifocu à u 18 senza tuccala. Dati di lucalizazione pricise di tippu GPS, ritratti è videò di l’animali sò tant’altre infurmazione di primura chì pudaranu esse racolte.

Italia – Sardegna

  • SharkMed : Ricerca, sensibilizazione di i publichi è prutezzione di i squali di u Mediterraniu sò l’ughjettivi di st’associu criata da Simona Clò è Eleonora de sabata chì sviluppeghja parechji prugrammi di ricerca.

 

  • Surviglienza di i grandi elasmobranchi in u Mediterraniu (MEDLEM) : prugramma di surviglianza annantu à a cattura è l’usservazione di e grande raze è di i grandi squali in u Mediterraniu (FAO-IPAO shark).

 

 

Malte

  • Sharklab-Malta : antenna di Sharklab, ONG mundiale, st’unità hè stata fundata in u 2008. T’hà cum’è scopu d’assicurà u studiu è a cunservazione di l’elasmobranchi in u Méditerraniu centrale.

Sharklab

Bosnia Erzeguvina è Croazia

SpagnaElasmogrup

  • Elasmogrup, fundatu da Javier Guallart incù un gruppu di studienti di l’Università di Valenzia, in partinariatu incù Bioblau, hà cum’è scopu u studiu di e raze è di i squali di u Mediterraniu.

For’di u Mediterraniu

  • Alianza Tiburones Canarias 1Alianza Tiburones Canarias, in vicinu Atlanticu, arreca u so cuncorsu in u settore di l’Isule Canari induve l’associu cuntribueghja à azzione permanente di sensibilizazione di i publichi i più larghi.

 

 

  • U scopu di l’Usservatoriu di i Squali di Pulinesia (ORP) hè di racoglie ogni infurmazione dispunibule annantu à e spezie sfarente di squali è raze prisente in Pulinesia affinch’è di stimà u so numaru, cartugaffià a so ripartizione è seguità l’evuluzione di tutte  ste pupulation isulane à longu andà.ORP

 

Siti Generali

  • DORIS, situ di a cumissione Naziunale Ambiente è Biulugia di a Federazione Francese di studiu è di Sporti Sottu Marini, hà cum’è scopu di fà u censu, illustrà è discrive e spezie, cumune o rare, visibule in immersione sottu marina in e nostre acque di metroploa è d’oltramare.

 

  • Plancton du Monde hè un prughjettu iniziatu in u 2005 da u CEMPAMA (oghje « Agrocampus Ouest Rennes, site de Beg-Meil ») è Océanopolis – Brest. U so ughjettivu hè di fà scopre à tutti a diversità di u plantonu.2605136_300

 

 

  • Longitude 181, fundata in u 2002 da François Sarano, anzianu biulugistu di a Calypso (chì u presidente d’onore ne era Albert Falco, anzianu capitanu di u battelu rinumatu), st’associu t’hà cum’è scopu d’andà à a scuperta di a natura, di palisane a strasurdinaria diversità biulogica chi tutt’ognunu ne possi pruffità di manera durevule è equitabile. U scontru di l’omi cù e so tradizione, e ricchezze di u mondu sò dimensione di primura dinò.

Banche di dati scientifichi 

  • Societé Française d’Ichtyologie : dapoi u 1976, a sucetà raggrupeghja e parsone fisiche è murale intaressate da u sviluppu di l’ittiulugia fundamentale è appiegata. Publicheghja una rivista scientifica chjamata Cybium.

 

  • Fishbase : Sistema d’infurmazione chì cuncerna i pesci cartilaghjinosi è ussei, sviluppatu da u   Centre International de Gestion des Ressources Aquatiques Vivantes (ICLARM), in cullaburazione incù a FAO (chì rileva di l’ONU) è parechji partinarii cum’è u MNHN.

 

  • Shark Références : una banca di dati in linea, chì cuntene una bibliugrafia essenzialmente scientifica annantu à i squali attuali è fussili, e raze è i chimeri.

———-

Corsica – Gruppu di Ricerca annantu à i Squali di u Mediterraniu hè un associu indipendente è chì hè pà firmala. Quessa ùn impedisce micca a facultà di travaglià in rilazione incù rete sfarente. Emu punti di cunvergenza incù certe strutture attive in Europa cum’è in u mondu sanu. Femu incù piacè scambii incù st’ONG, perseguitendu u listessu scopu di priservazione di l’elasmobranchi sicondu à un etica scumpartuta.

Shark CitizenShark CITIZEN hà cum’è scopu di restabilisce una maghjina ughjettiva di u squalu è di prumove a sopravivanza di e sfarente spezie minacciate. Eculugia è cunservazione di l’ambiu marinu viaghjanu incù integrazione di e sucetà è di i citadini à i prucessi evulutivi di prutezzione di i spazii è di e spezie. A priservazione è a cuabitazione di l’umanu incù l’ambii marini è i so squali, l’impegnu di u cunsumatore è di u citadinu custituiscenu l’ughjettivi di st’associu.

Des requins et des hommesDes Requins et des hommes si prupone d’agisce à livellu mundiale in un cuntestu di scambii nordu/sudu, impegnendu i scentifichi, l’attori, i decidori lucali è l’urganisazione internaziunale digià impegnate in azzione di studiu è di cunservazione di l’elasmobranchi. Da rilevà a sfida, a struttura s’appoghje annantu à una larga adesione di u publicu in i paesi uccidentali, à a causa di a biudiversità marina in generale, di i squali in particulare.

Annunci